ח"כ בוסו: "בתקציב יבואו בשורות טובות לציבור"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בוסו: "בתקציב יבואו בשורות טובות לציבור"

    ח"כ אוריאל בוסו לקאהן ןחכם ב"מהדורת הבוקר": "אי אפשר לממש את מה שאנחנו רוצים לפני שעובר התקציב. בתקציב הקרוב שיעבור יהיו המון בשורות. אנחנו מחפשים להקל על אנשים" | האזינו

    צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו מש"ס, בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר". תחילה התייחס הח"כ לכך שהחכי"ם החרדיים לא מדברים בעניין הרפורמה. "יש נושאים שאנחנו לא מתבטאים בהם. בחלק מהדברים הדבר הנכון הוא לא לדבר. אנחנו עובדים מאוד קשה".

    "חוק החמץ פשוט החזיר את המצב לאחור. אין שום ענישה בחוק, מה שכן יש זה לתת את ההחלטה למנהלי בתי החולים" אמר. "החוק מאפשר לבצע הסברה, ולייחד מקומות בהם יהיה אפשר להכניס חמץ לערבים או למי שרוצה".

    "כל מה שהימין עושה לא מקובל עליהם. אנחנו מדינה יהודית ואנחנו לא מתביישים בזה. בית המשפט אמר לנו שצריך לחוקק חוק ולא להסתמך על תקנות. אנחנו לא חשבנו בכלל לחוקק כזה חוק" הוסיף בוסו.

    "גם בנושא הכותל לא היינו מחוקקים שום חוק, כנ"ל בנושא הגיור. גופים פרוגרסיביים מאלצים אותנו לעשות את זה. אנחנו רק מתגוננים מהתערבות של בית המשפט".

    לשאלת המראיינים מדוע לא נראים שינויים ביוקר המחיה אמר: "אי אפשר לממש את מה שאנחנו רוצים לפני שעובר התקציב. בתקציב הקרוב שיעבור יהיו המון בשורות. אנחנו מחפשים להקל על אנשים" כך בוסו. "אין ספק שהמחירים גבוהים, אנחנו בתוך האירוע, כפי שאמרתי, הבשורות יגיעו עם התקציב" הוסיף.

    האזינו:



    0 תגובות